Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2008

Όχι άλλες διαφημιστικές πινακίδες..


Σε κάθε αγώνα που περνάει οι διαφημιστικές πινακίδες στο γήπεδο Χαριλάου αυξάνουν σε αριθμό , αλλά αναπτύσσονται παράλληλα και σε ύψος . Σαν τα φυτά που όσο τα ποτίζεις , τόσο αποκτούν μπόι .

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα βέβαια τα περισσότερα πανό ποια να μην φαίνονται σχεδόν καθόλου . Είτε υπάρχουν , είτε δεν υπάρχουν , ένα και το αυτό . Το φαινόμενο αυτό είναι ιδιαίτερα έντονο στα δύο πέταλα . Η θύρα 2 λόγω του ότι είναι πιο υπερυψωμένη , την αγγίζει σε μικρότερο βαθμό .

Η διοίκηση είναι λογικό να θέλει να βάλει όσες περισσότερες διαφημιστικές πινακίδες μπορεί , για να έχει και μεγαλύτερα έσοδα . Αν και βέβαια μια διοίκηση η οποία θέλει να λέγετε πως αποτελείτε από οπαδούς και όχι από τον Κοντομηνά , τον Καραμπέρη , τον Γράντα και τον Τσαρούχα , αυτά τα θέματα θα πρέπει να τα βλέπει με λιγότερη επιχειρηματική λογική . Ειδικά όταν προκύπτουν τέτοιου είδους θέματα . Ίσως σε λίγο καιρό να αναπτυχθούν λίγο ακόμα οι πινακίδες , έτσι ώστε κάποια στιγμή να μην φαίνονται ακόμα και οι θεατές του γηπέδου . Θυσία όλα στο σκοπό του κέρδους .

Ο οπαδός όμως υποτίθεται ότι τέτοιου είδους ζητήματα τα αντιμετωπίζει με διαφορετικό μάτι . Το να τοποθετεί τα πανό του πίσω από τις διαφημιστικές πινακίδες είναι μέγιστη οπαδική ντροπή . Το να προτιμά να φαίνονται οι σπόνσορες , οι διαφημιστές , η μάρκα του προϊόντος , το λογότυπο της εταιρίας , από το όνομα και το σήμα του συλλόγου , που βρίσκονται στα πανό του . Απ’ότι φαίνεται υπάρχουν πολλοί και μέσα στο οπαδικό κομμάτι που έχουν είτε ταυτιστεί , είτε συμβιβαστεί , με την εμπορευματικότητα , το μάρκεντιγκ , τις διαφημιστικές επιταγές . Δυστυχώς αρκετοί οπαδοί περνάνε κρίση ταυτότητας , βρίσκονται σε σύγχυση . Δεν ξέρουν ποια αν είναι οπαδοί και τους ενδιαφέρει το οπαδικό κομμάτι . Αν την έχουν δει διοικούντες και εκτελούν απλά την κάθε εντολή της διοίκησης ή τελικά αν δουλεύουν σε διαφημιστικό γραφείο .


Θα έρθει κάποια στιγμή που η π.α.ε θα τους δίνει να φοράνε κίτρινα μπλουζάκια , τα οποία θα γράφουν πάνω intersalonica , cosmote , expert (για όσους είναι γάτες) , μαλαματίνα κτλ , μετατρέποντάς τους σε κινητές ανθρώπινες πινακίδες-διαφημίσεις . Αυτές θα έχουν το πλεονέκτημα , λόγω του ότι θα διαθέτουν και ποδαράκια , θα μπορούν να μετακινούνται κιόλας . Σε αντίθεση με τις τωρινές διαφημιστικές πινακίδες που αναγκαστικά είναι σταθερές σε ένα σημείο . Η νέα διαφημιστική πατέντα της διοίκησης , η οποία θα αυξήσει τα έσοδα του συλλόγου . Θυσία όλοι για τα έσοδα της ομάδας .



Επειδή η κατρακύλα τελειωμό δεν έχει , στο χέρι μας είναι να της κόψουμε την φόρα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: