Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

Κύριε Ιησού Χριστέ σ' ευχαριστούμε .

"Υπάρχει ο SUPER 3."

"Όσοι δεν έχουν ενταχθεί ακόμα σ’ αυτή την οικογένεια, πραγματικά είναι κενοί σαν άνθρωποι και σαν Αρειανοί. "

"Όσοι δεν αποτελούν μέλη της μεγάλης Φαμίλιας του SUPER 3, όσοι δεν πίνουν τον καφέ τους και την μπύρα τους καθημερινά στον Σύνδεσμο, όσοι δεν μπαίνουν στα λεωφορεία, όσοι δεν έχουν συμμετάσχει στο όραμα για ένα ακόμα καλύτερο, για ένα φοβερό οπαδικό μέλλον για τον ΑΡΗ, είναι σαν να έχουν πετάξει πολλά χρόνια από τη ζωή τους." (τα παραπάνω προέρχονται απο το super3.gr)

Αυτά ίσως να διάβαζαν οι πάλε ποτέ “Gialloneri” και αποφάσισαν μετά από μια πολύχρονη «μοναχική» πορεία να ενταχθούν στο δυναμικό της μεγάλης Famiglia . Απ΄ότι φαίνεται στη μεταγραφική περίοδο του Δεκεμβρίου εκτός από παίκτες επιτρέπετε να γίνονται και μεταγραφές συνδέσμων .


Το παραπάνω σημείο είναι ενδεικτικό και φανερώνει τις προθέσεις αλλά και την άρρωστη νοοτροπία που διέπει μια μικρή μερίδα οπαδών της ομάδας μας , την οποία και καλλιεργούν με αξιοσέβαστη σταθερότητα επί σειρά συναπτά έτη .

Φυσικά με τη φράση «κενοί άνθρωποι» ξεπρόβαλε συνειρμικά κατευθείαν στο μυαλό μου η παρακάτω εικόνα..


.. Προσοχή δεν είναι το κενό που βρήκα μέσα μου σε μια ενδοσκοπική αναζήτηση του εσώτερου εαυτού μου που πραγματοποίησα αλλά μάλλον το μέρος που περιπλιανόταν ο συντάκτης τη στιγμή που συνέλαβε με την βοήθεια του Άι Βασίλη τις θεόπνευστες ιδέες του και που θα πρέπει να πάρουν θέση ως παγκόσμιο μνημείο οπαδικής λογοτεχνίας στο βιβλίο της ιστορίας των οπαδών στην Ελλάδα .

2 σχόλια:

Μπλακσαντ είπε...

καταρχην δεν εχεις ιδεα φιλαραρακο για το τι υπενησοταν πισω απο το κειμενο.
και επειδη ακριβως δεν μπορεις να καταλαβεις ΠΟΤΕ βγηκε το κειμενο και για ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ βγηκε καλυτερα μην γραφεις γιατι γινεσαι και ρεζιλι.
Ωστοσο ψαχνεις αφορμη να ριξεις τη λασπη σου ΦΙΛΑΡΑΚΟ στον Super 3.
Ομως ξερεις και εσυ πολυ καλα τι εχει κανει αυτος ο συνδεσμος. Και τα κακα και τα καλα..
Και ξερεις κατι? Η τακτικη σου μου θυμιζει τους φασιστες.
Στην προπαγανδα τους εναντιον των Εβραιων ελεγαν μονο τα κακα των Ισραηλιτων στους νεο-ναζι. Ετσι και εσυ. Λες μονο τα κακα και αποτι παρακολουθω το κανεις σκοπιμα.
Ομως ασε με να ξερω εγω, οτι γνωριζεις τι εχει κανει αυτος ο συνδεσμος.
Οσον αφορα τον συνδεσμο στον Ευοσμο, προφανως ΔΕΝ γνωριζεις τι γινοταν πολυ καιρο πριν γινει παλι Super 3 και τι παρε δωσε ειχε με τον κεντρικο πριν πολυ τονιζω καιρο.
Αρα εχω προχειρα μαζεψει 2 αμαθιες σου και μια φασιστικη τακτικη.
Συνεχιστε τα καλα κειμενα στο blog,δωστε χαρα στον Αρειανο που το χει αναγκη και σταματηστε τις βλακεις και τον σκοταδισμο. Δεν εχω τιποτα με σενα προσωπικα, μακαρι να σε γνωρισω και απο κοντα να μιλησουμε για αυτο το θεμα.

μια ζωη ολο ΑΡΗΣ

Yellow Bullet είπε...

Φίλε προφανώς δεν έχω ιδέα για το τι υπενισόταν το κείμενο..Μπορώ να έχω όμως για το τη διαβάζουν τα ματάκια μου και είναι πολύ ξεκάθαρα αυτά που γράφει.Όταν κάποιος γράφει κάτι το οποίο θα διαβαστεί απο πολύ κόσμο δεν το κάνει για να αρχίσουν οι αναγνώστες να ψάχνουν τι κρύβετε απο πίσω.
Απο τη στιγμή που κάποιος είναι "κυρίαρχη" οντότητα είναι λογικό να του ασκείτε και μεγαλύτερη κριτική.Σκοπός μου δεν είναι να γράφω παιάδες και να υμνώ.Αν καποιος θέλει να διαβάσει για τα καλά(και μόνο τετοια) του σούπερ3 θα μπει στο super3gr και κει θα τα δει και συγχρόνως τα κακα(μονο) των αλλων.
Και επειδή γνωρίζω πολλά γιαυτό γράφω κάποια απο αυτά (απειροελάχιστα απο οσα γνωριζω).
Οσο για την τακτικη μου.. προφανως αμα ηταν φασιστική δεν θα δημοσιευα το σχολιο σου.Και επειδη γνωριζεις πολλΑ , το περι φασιστικων τακτικων θα επρεπε να το απευθυνεις αλλου..
Ξερω αρκετα καλα για το παιχνιδι που παιζοταν αρκετο καιρο πριν.Προφανως πριν γινει ενα τετοιο παντρεμα παντα υπαρχει προδιεργασια απο πισω.
Αυτα απο εμενα..