Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Θωμάς Ναζλίδης.

Στα ανάμεικτα συναισθήματα που είχε μετά την λήξη του Κυριακάτικου αγώνα αναφέρθηκε ο ποδοσφαιριστής του Πλατανιά, Θωμάς Ναζλίδης:



«Έχω γλυκόπικρη γεύση από το παιχνίδι! Δεν μπορώ να χαρώ τη νίκη όσο θα χαιρόμουν υπό άλλες συνθήκες Την ομάδα αυτή την αγάπησα, στο γήπεδο αυτό μεγάλωσα.. Στην θύρα 3, όπως τα περισσότερα νεαρά παιδιά».  



«Είμαι κάπως στενοχωρημένος, αλλά τι να κάνουμε; Μέσα στο γήπεδο έπαιξα για την ομάδα μου, είμαι επαγγελματίας. Είχα και τα πειράγματα των συμπαικτών του, γιατί το συζητούσαμε..». 



Ενώ σε σημερινές του δηλώσεις ανέφερε: 



«Τα συναισθήματά μου ήταν περίεργα γιατί τον Άρη τον υποστηρίζω από μικρό παιδί. Παρακολουθώ την πορεία της και μαθαίνω τα νέα της. Δεν έκρυψα ποτέ την συμπάθειά μου για τον σύλλογο. Γι αυτό λέω ότι ήταν περίεργα τα συναισθήματα..». 



«Οικογενειακώς είμαστε Άρης. Είναι η ομάδα που υποστηρίζω και αγαπώ από μικρός. Έχω έρθει στο Κλεάνθης Βικελίδης πολλές φορές ως φίλαθλος. Όπως είπα και μετά τον αγώνα έχω δει παιχνίδια από τη θύρα 3». 



«Ποιος δεν στενοχωριέται στον Άρη. Και όχι μόνο. Όλοι στενοχωριούνται για την κατάσταση, στην οποία βρίσκεται ο Άρης..». 



«Στεναχωριέμαι για τον Άρη και για όσα συμβαίνουν στην ομάδα το τελευταίο χρονικό διάστημα. Είναι όμως μεγάλη ομάδα με πολύ κόσμο. Τα συναισθήματα μου είναι ανάμικτα. Χαίρομαι, από τη μια, που ο Πλατανιάς στην παρθενική του σεζόν στη Σούπερ Λιγκ έχει αυτή την αξιοπρόσεκτη πορεία. Μου προκαλούν όμως θλίψη και στεναχώρια τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Άρης. Μακάρι να βρει τον δρόμο του». 



O Θωμάς Ναζλίδης κατάγεται από την Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στα Διαβατά, ενώ ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του πορεία από τον Εθνικό Σοχού για να μετακομίσει εν συνεχεία στον Μακεδονικό Νεάπολης και από εκεί να βρεθεί την περίοδο 2010/11 στην Καβάλα, απ΄ όπου και κατέληξε μετά από 1 χρόνο στην ομάδα του Πλατανιά Χανίων. 






Κατά την είσοδο του στο γήπεδο στον αγώνα με τον Πλατανιά χειροκροτήθηκε και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του συλλόγου και προπονητής της ομάδας των Χανίων, Γιάννης Χατζηνικολάου. 






Ο Γιάννης Χατζηνικολάου ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα από τον σύλλογο, το καλοκαίρι του 1984, όταν και προωθήθηκε στην πρώτη ομάδα. Έμεινε στην ομάδα για σχεδόν 7 αγωνιστικές περιόδους όταν και αποχώρησε το Δεκέμβριο του 1990 για τον Ιωνικό.