Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Αγώνας συμπαράστασης.

Σήμερα στις 3 μ.μ. θα διεξαχθεί στο Χαριλάου ο αγώνας συμπαράστασης για τον Νίκο Κυζερίδη, μεταξύ των παλαιμάχων της Λάρισας και του συλλόγου. 


Για τις ανάγκες του αγώνα τυπώθηκαν 2 χιλιάδες εισιτήρια, με κόστος 5 ευρώ και η διάθεση τους θα γίνετε από το εκδοτήριο της θύρας 7, με όλα τα έσοδα να διατίθενται στο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ο ποδοσφαιριστής. 






Αν και ο φιλικός αγώνας διεξάγετε τουλάχιστον σε ακατάλληλη ημέρα και ώρα, ακατάλληλη ώστε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της περίστασης, ελπίζουμε να ανταποκριθεί όσος περισσότερος κόσμος γίνετε. 


Την πρωτοβουλία για την διεξαγωγή του αγώνα πήραν οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του συλλόγου, οι οποίοι και έτρεξαν το όλο εγχείρημα. 


Από την πλευρά της Α.Ε.Λ. θα δώσουν το παρόν μεταξύ άλλων οι Γιάννης Βαλαώρας, Γιώργος Πλίτσης, Ηλίας Σελιώνης, Νίκος Αργυρούλης και Τάκης Παραφέστας, ενώ από τον σύλλογο οι Βένος, Ζήνδρος, Κατσαρός, Κατεργιαννάκης, Κολτσίδας, Κούης, Πρίττας και Χαριστέας. 


Επίσης θα τιμηθούν ποδοσφαιριστές της Α.Ε.Λ. που φόρεσαν την φανέλα της ομάδας κατά το παρελθόν, όπως οι Βασίλης Μπακογιάννης, Κώστας Κολομητρούσης, Κώστας Νεμπεγλέρας, Νίκος Αργυρούσης και Μιχάλης Ζιώγας. 






Το παρών στο παιχνίδι θα δώσει και το κύριο τιμώμενο πρόσωπο, ο Νίκος Κυζερίδης, ο οποίος ήρθε στην Θεσσαλονίκη ειδικά για τον αγώνα και εχτές παραβρέθηκε στην αναμέτρηση με την Θύελλα Φιλώτα Φλώρινας. Ενώ έστω και για συμβολικούς σκοπούς, θα παίξει μερικά λεπτά στο σημερινό παιχνίδι, με τη φανέλα της ομάδας. 


Ακολουθεί συρραφή αποσπασμάτων από δηλώσεις του Νίκου Κυζερίδη που έγιναν τις τελευταίες ημέρες.






«Με συγκινεί πραγματικά η ανταπόκριση του κόσμου και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους μέσα από την ψυχή μου. Τέτοια στήριξη δεν θα εισέπραττα εάν ξαναγεννιόμουνα δύο και τρεις φορές. Κάποια στιγμή θα φύγω από την ζωή, αλλά η φήμη είναι αυτή που θα μείνει πίσω».



«Η αγάπη του κόσμου είναι η καλύτερη θεραπεία και ευχαριστώ ακόμα και όσους δεν θα μπορέσουν να παραβρεθούν στο φιλικό της Δευτέρας. Όλοι οι άνθρωποι έχουν δίπλα τους έναν φύλακα-άγγελο, εγώ αισθάνομαι να έχω χιλιάδες».



«Μπορεί να μην ήμουν ο σούπερ παίκτης, αλλά τέτοια αγάπη σπάνια την κερδίζουν κάποιοι άνθρωποι. Πλέον, έχω καταλάβει ποιος είμαι ως άνθρωπος και ως ποδοσφαιριστής. Εκτιμώ όλη την αγάπη, το σεβασμό και την αγκαλιά που έχω δεχθεί».



«Αυτό που μου έχει προτείνει ο γιατρός μου είναι να χαίρομαι την ζωή, να την δω με διαφορετικά μάτια. Ν' αποδεσμευτώ από το άγχος όσο το δυνατόν περισσότερο. Το ίδιο συνιστώ να κάνετε και εσείς. Η αρρώστια που έχω δεν γιατρεύεται μέσα σε μια μέρα, σε μια εβδομάδα. Είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει στην ανθρωπότητα»



«Αυτά τα ιερά τέρατα που όταν ήμασταν πιτσιρικάδες τρέχαμε από πίσω τους για να τους δούμε να παίζουν, αυτοί είναι τώρα που θα παίξουν για μένα. Τους ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου. Τον Γιάννη Βένο και όλους τους υπόλοιπους».



«Έπαιξα σχεδόν έξι χρόνια στον Άρη. Είναι η δεύτερη οικογένειά μου. Δεν έφυγα με τον καλύτερο τρόπο, αλλά δε θέλω να γυρίσω στα περασμένα. Έχω μάθει στη ζωή μου ότι πρέπει να δίνεις και να παίρνεις αγάπη και το έχω εισπράξει. Είναι εικόνα που έχω μεταφέρει και στην οικογένειά μου και τα παιδιά μου, παρά το γεγονός ότι πέρασαν δύσκολες στιγμές. Τους έχω πει να αγαπούν και να υποστηρίζουν τον σύλλογο. Περάσαμε τόσα εδώ. Ο Άρης, όσο ζω, θα είναι οικογένειά μου»



«Είναι ξεχωριστή στιγμή, γιατί μου δίνεται η δυνατότητα να ξαναφορέσω τη φανέλα του Άρη, να περπατήσω στο χορτάρι και να νιώσω το χειροκρότημα του κόσμου. Όπως είπα, εδώ είναι το δεύτερο σπίτι μου, μετά την οικογένειά μου και έζησα πολλά. Έχω πετάξει τις κακές στιγμές, τις έχω σβήσει από τη μνήμη μου και δεν τις θυμάμαι. Στην καρδιά μου έχω κρατήσει τις καλές αναμνήσεις. Αυτό λέω και στα παιδιά μου»



«Πέτυχα σημαντικά γκολ σε ντέρμπι και σε καταστάσεις που με έκαναν να ενθουσιαστώ. Οι περισσότεροι θυμούνται το παιχνίδι με τη Σερβέτ στη Γενεύη και νομίζω ότι αυτό είναι και η πιο σημαντική στιγμή της καριέρας μου. Το γκολ, ο πανηγυρισμός στα κάγκελα, ήταν το αποκορύφωμα. Έχω πάθει κάτι σαν αμνησία και το μυαλό μου έχει μείνει εκεί. Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο τώρα. Ο αγώνας εκείνος και ο γυρισμός στο αεροδρόμιο είναι αδύνατον να ξεχαστούν».









Δεν υπάρχουν σχόλια: