Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

A πα πα ..

Θετικό στην ουσία ερυθροποιητίνη βρέθηκε δείγμα της πρωταθλήτριας του βάδην Αθανασίας Τσουμελέκα που διενεργήθηκε στις 6 Αυγούστου του 2008 . Η Ελληνίδα αθλήτρια αποφάσισε μετά απ’αυτό να βάλει τέλος στην καριέρα της , ενώ για το θέμα δήλωσε πως «Δεν θα μπω στην διαδικασία να δικαιολογηθώ, αν και δεν έχω κάνει εν γνώσει μου χρήση αυτής της ουσίας, διότι γνωρίζω και έχω αποδεχτεί προκειμένου να συμμετέχω σε αγώνες ότι είμαι απολύτως υπεύθυνη για ό,τι βρίσκεται μέσα στο δείγμα μου. Είμαι πολύ δυσαρεστημένη με την κατάσταση που επικρατεί διεθνώς σε θέματα ντόπινγκ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ . Η απογοήτευσή μου είναι μεγάλη και αναλαμβάνω το οποιοδήποτε μερίδιο ευθύνης μου αναλογεί» .

Εγώ προσωπικά μετά απ’όλα αυτά θεωρό ότι πρόκειται ξεκάθαρα για μια ακόμη περίπτωση σκευωρίας Τούρκων και Αμερικανών πρακτόρων που έχουν εισχωρήσει ακόμη και στον αθλητισμό και προσπαθούν να σπιλώσουν τα αγνά Ελληνικά αθλητικά ιδεώδη .

Δεν υπάρχουν σχόλια: