Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Από την «Γενεύη» με αγάπη.

Ιδού λοιπόν ο νέος επενδυτικός όμιλος που θα δάνειζε 2,5 εκατομμύρια ευρώ στους διοικούντες μας και έδωσε τις 200 χιλιάδες ευρώ κατά τον Γιάννη Κόντη και τον Θανάση Αθανασιάδη και 500 χιλιάδες κατά τον πρόεδρο του Α.Σ. που μπήκαν ήδη στα ταμεία της Π.Α.Ε. 


Ιδού λοιπόν ο αντιπρόεδρος της Μόργκαν Στάνλεϊ που παρακολούθησε το παιχνίδι με τον Π.Α.Ο.Κ. τον περασμένο Οκτώβριο και θέλει να διοχετεύσει λεφτά για δικούς του λόγους στον σύλλογο ενώ στο μέλλον θα δούμε τις προθέσεις του και εφόσον υπάρξει πρόβλημα θα πρέπει τα χρήματα είτε να επιστραφούν πίσω, είτε να μετοχοποιηθούν.


Ιδού λοιπόν ο άνθρωπος με τα σημαντικά περιουσιακά στοιχεία που όλοι θα έτρεχαν πάνω του να πάρουν χρήματα και θα δανείσει τον Θανάση Αθανασιάδη.


Ονομάζετε Χουάν Πλα Κοντείτο (Juan Pla Konteytο) και έδωσε μάλιστα συνέντευξη τονίζοντας ότι διατίθεται να καταβάλει άμεσα ένα εκατομμύριο ευρώ και ότι υπάρχει η δυνατότητα καταβολής επιπλέον χρημάτων εάν του ζητηθεί. Ακόμη τόνισε ότι δεν θέλει τα χρήματα πίσω και το κάνει για την ψυχή του φίλου του, Γιάννη Κόντη, με τον οποίο συνδέονται φιλικά εδώ και τέσσερα χρόνια.






Γιάννη Κόντη εάν κατά λάθος διαβάζεις αυτή τη στιγμή σε θερμοπαρακαλούμε επικοινώνησε άμεσα στο 6944246975 θέλουμε να γίνουμε φίλοι σου. Μετανιώνουμε για ότι έχουμε πει. Ακολουθούν τα όσα είπε ο Χουάν Πλα Κοντείτο από το γραφείο του στην Θεσσαλονίκη:


«Πήρα την απόφαση να βοηθήσω τον Άρη, ως προσωπική χάρη στον Γιάννη Κόντη. Τον γνωρίζω τέσσερα χρόνια και μέχρι στιγμής η σχέση μας είναι απόλυτα φιλική. Συναντιόμασταν σε συμβούλια για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο στην Ελβετία και συζητούσαμε γενικά για ποδοσφαιρικά ζητήματα. Φαίνεται αφοσιωμένος στον Άρη, όπως και οι υπόλοιποι διοικούντες του Άρη. Δεν νομίζω ότι έχουν προσωπικό συμφέρον…».


«Αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι είναι προσωπική μου επιλογή να δώσω αυτά τα χρήματα στον Άρη».


«Όχι και το δηλώνω κατηγορηματικά. Η πρόθεση μου δεν έχει καμία σχέση με την εταιρία στην οποία εργάζομαι, την Morgan Stanley. Το ποσό που προτίθεμαι να καταβάλλω άμεσα είναι ένα εκατομμύριο ευρώ, ενώ υπάρχει άμεσα δυνατότητα καταβολής επιπλέον χρημάτων αν μου ζητηθεί».


«Δεν έχω κάποια απαίτηση. Είναι προσωπική χάρη στον φίλο μου Γιάννη. Είναι σαν να δανείζεις σ’ έναν φίλο σου χίλια ευρώ και τον βοηθάς να ανασάνει οικονομικά. Εσύ θα ζητούσες ποτέ αυτά τα χρήματα πίσω; Έτσι κι εγώ το κάνω για να βοηθήσω έναν φίλο. Δεν περιμένω τίποτα και επειδή βλέπω ότι επιμένετε σ’ αυτήν την ερώτηση σας απαντώ και πάλι: ο Γιάννης Κόντης είναι φίλος μου και δεν περιμένω τίποτα. Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο ή αστείο, δεν θέλω τίποτα…».


«Με τον Γιάννη (σ.σ  Κόντης) μιλούσαμε πάντα για τον Άρη. Μου μιλούσε για την παρουσία του στην ομάδα. Για το πλάνο αρχίσαμε να συζητάμε από τον προηγούμενο χρόνο. Παράλληλα βρέθηκα και στην Θεσσαλονίκη για να παρακολουθήσω την αναμέτρηση με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ όταν και συνομίλησα και με τα υπόλοιπα στελέχη της ΠΑΕ».


«Ξέρω αυτά που μου είπαν τα μέλη της διοίκησης. Έχει πολύ κόσμο και είναι μια ιστορική ομάδα της Θεσσαλονίκης. Είναι κρίμα να ταλαιπωρείται από οικονομικά προβλήματα και θέλω να τον βοηθήσω αυτήν την ώρα».


«Δεν έχω κάτι τέτοιο στο άμεσο πρόγραμμά μου. Όμως, δεν αποκλείω να βρεθώ και στην Θεσσαλονίκη σε βάθος χρόνου…».