Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Βασίλης Ψηφίδης.

Για την βράβευση που του έγινε, την σχέση του με τον σύλλογο, το παράπονό του, την Θεσσαλονίκη, τον Μασάδο, τον Σάκη Τσιώλη, τον Καστίγιο, αναφέρθηκε μεταξύ των άλλων ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ομάδας, Βασίλης Ψηφίδης, με αφορμή την παρουσία του στην πόλη και την συμμετοχή του στην γιορτή για τα 98 χρόνια του συλλόγου.




Για την τιμητική διάκριση που του έγινε είπε πως:


 «Το όνειρο συνεχίζεται! Όταν ζεις στο εξωτερικό, πάντα η σκέψη σου γυρίζει στη πατρίδα. Όταν πριν από τρεις μήνες μου τηλεφώνησε ο πρόεδρος του Άρη και μου ανακοίνωσε την πρόθεση του συλλόγου να με τιμήσει για την προσφορά μου στην ομάδα, ένιωσα υπέροχα. Ο Άρης δεν το 'χει κάνει για πολλούς παλαίμαχους αυτό. Νομίζω είμαι ο δεύτερος, μετά τον Αλεξιάδη και επομένως νιώθω υπερηφάνεια, γιατί με αυτό που κάνανε, αποδείξανε πόσο με αγαπάνε. Το βραβείο αυτό θα το πάρω μαζί μου και μετά το θάνατό μου!».


 «Η χθεσινή μέρα ήταν πραγματικά ονειρεμένη για μένα. Η τιμή που μου έκανε ο σύλλογος ήταν ένα όνειρο. Άλλωστε στη ζωή κανένας δεν απαιτεί, αλλά όλοι ελπίζουν να κερδίσουν το λαχείο, το οποίο θεωρώ πως κέρδισα εγώ. Ο Άρης είναι η ομάδα που γεννήθηκα και πέθανα, κάτι που νομίζω ότι ο επίσημος Άρης έλαβε σίγουρα υπόψη του και γι? αυτό αποφάσισε να με βραβεύσει. Γεννήθηκα 11,5 χρονών σε αυτή την ομάδα και πέθανα σε αυτή, κάτι που δήλωσα και χθες».




Για την αγάπη που τρέφει για τον σύλλογο και την ιδιαίτερη σχέση που έχει μαζί του ανέφερε:


 «Η αγάπη μου για τον Άρη πραγματικά ξεπερνάει τα λόγια. Γι' αυτό δημιούργησα αυτή την ομάδα που για μένα σημαίνει μια αφετηρία για ένα καινούριο ενδιαφέρον για τη ζωή μου για το ποδόσφαιρο και λέγεται Άρης. Τώρα είναι 7 χρονών κι αν με κρατήσει ζωντανό ο Θεός, θα την κάνω και 18 χρονών»


 «Το Α και το Ω της ζωής μου! Θα μπορούσα να μιλάω ώρες για τον Άρη μου! Το ίδιο θα μπορούσα να κάνω και στην εκδήλωση, όταν πήρα το λόγο, όμως δεν ήθελα να μονοπωλήσω, διότι η γιορτή ήταν για τον Άρη και όχι για τον Ψηφίδη».


 «Η Θεσσαλονίκη δεν μου λείπει ιδιαίτερα. Ούτως ή άλλως έρχομαι κάθε χρόνο. Τώρα θα μείνω τέσσερις μήνες. Κάθε πρωί ξυπνάω και περνάω μπροστά από το "Βικελίδης". Μου αρέσει πάρα πολύ. Όμως η οικογένειά μου είναι στην Αμερική και εκεί οφείλω να γυρίσω. Ο Άρης Χιούστον, η ομάδα που έχω δημιουργήσει, είναι για μένα πηγή ζωής, τόσα χιλιόμετρα μακριά από την Ελλάδα».     




Μίλησε για την εποχή που έπαιζε εκφράζοντας την πικρία του:


 «Στα 27 μου χρόνια με έλεγαν παλιόγερο και τώρα κάνουν μεταγραφές παικτών 31-32 χρονών. Πόσο άλλαξαν οι καιροί…».


Σχολίασε την φετινή αγωνιστική πορεία της ομάδας:


 «Αυτός ο Άρης που βλέπω τα τελευταία 5-6 χρόνια βρίσκεται διαρκώς στις πρώτες ομάδες της Ελλάδας, αλλά φέτος δεν ξέρουμε ποιο πρόσωπο θα εμφανίσει στο πρώτο ή στο δεύτερο ημίχρονο».


Τις τακτικές αλλαγές προπονητών στην ομάδα:


 «Κοιτάξτε να δείτε ο προπονητής θέλει τον χρόνο του. Δεν μπορεί να κρίνεται θετικά ή αρνητικά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν μια ομάδα χάσει 3-4 παιχνίδια πρέπει να φταίει ο προπονητής. Δεν είναι ερώτηση αυτή που κάνω, αλλά συλλογισμός».  


Τον Σάκη Τσιώλη:


 «Δηλαδή, ο Τσιώλης πέρυσι με το 5 στα 5 ήταν Θεός και φέτος άχρηστος; Ειδικά για τον Τσιώλη δεν το δέχομαι αυτό. Είναι από τους πλέον αξιόλογους έλληνες προπονητές και ο Άρης βιάστηκε να χωρίσει μαζί του. Πάντως, κύριος ήρθε και κύριος έφυγε».




Ενώ είχε από ένα καλό λόγο για τους Σέρχιο Κόκε και Κάρλος Ρουίζ τους οποίους χαρακτήρισε "ερμαφρόδιτης αξίας":


 «Στην Αμερική βέβαια υπάρχει διαφορά στη δομή του ποδοσφαίρου σε σχέση με την Ελλάδα. Εκεί ξεκινάει σαν άθλημα και σε κάνει να ενδιαφερθείς, ενώ εδώ είναι ζωή ή θάνατος. Οι διαφορές φαίνονται ξεκάθαρα... Διαφορά υπάρχει επίσης στην περίπτωση Κόκε, που έφυγε σαν νούμερο ένα από τον Άρη και δεν μπόρεσε να πιάσει στην Αμερική. Στον Άρη για παράδειγμα ο Ρουϊζ ήρθε σαν στυμμένη λεμονόκουπα και έπαιξε ουσιαστικά δύο παιχνίδια»


Τον τωρινό προπονητή της ομάδος:


 «Είναι όπως τον περίμενα. Βασικά, στην τωρινή ομάδα με δυσκολεύει ο προπονητής. Έχω την εντύπωση πως δεν αντιλαμβάνεται σωστά ορισμένα πράγματα, αργεί να κάνει τις αλλαγές και ευτυχώς που η ομάδα δεν το έχει πληρώσει. Για παράδειγμα στο ματς με την ΑΕΚ ο κ. Μασάδο άργησε να βοηθήσει την ομάδα από τον πάγκο. Ευτυχώς που κερδίσαμε!».


Και φυσικά για την πολυδιαφημισμένη φίρμα της ομάδος, Νέρι Καστίγιο:


 «Στημένη λεμονόκουπα! Δεν έχει, πια, ζουμί αυτός ο παίκτης και απορώ πως μπορεί να είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος της ομάδας. Πριν τον υπογράψουν δεν γνώριζαν πως έχει να παίξει μπάλα τέσσερα χρόνια; Εγώ δεν μιλάω τυχαία για τον Καστίγιο, διότι τον παρακολουθούσα στο Σικάγο. Σπάνια ακουμπούσε μπάλα».


 «Δεν πρόκειται να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλο μου. Πόσες νίκες έκανε ο Άρης με τον Καστίγιο; Πού πάει η διοίκηση και του κάνει τέτοιο συμβόλαιο ενώ έχει να παίξει τέσσερα χρόνια 90 ολόκληρα λεπτά; Στην Αμερική έμπαινε στα παιχνίδια του Σικάγο στο 75' και όταν ακουμπούσε τη μπάλα ήταν 91ο λεπτό. Τον Καστίγιο τον έκανε παίκτη ο Ριβάλντο στον Ολυμπιακό, δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται ο Άρης να τον πήρε και να τον θεωρεί νούμερο ένα».